22 Mart 2016 Salı

VİRA BİSMİLLAH



  -Şiire Sevdalı Kızın Söylediğidir-

Sana uzanan kaşığı
Şefkatle dokunan elleri 
Geri çevirdiğin yerde
Ben sokaktan izledim hayatı 

Sevgi besliyorsa ruhu bedeni
Ben aç-açıktım o günden beri
Baktım olacak gibi değil
Silkelenip geldim kendime
Buna çok emek verdim çok

-Bu şiire sevdalı kızın söylediğidir

Sormadılar ki
Tahsiline devam etmek ister misin?
Dediler ki sahipsizsin evlenmelisin
Senin elin kalem kâğıt tutarken
Ben, bebek verdim ellerime
Noktayı virgülden kaderi şanstan
Ayırmayı istemez miydim ben de
-Bu şiire sevdalı kızın söylediğidir

Kimileri temiz bakan gözüme, saf dedi
Herkesler konuştu, küsmedim kimseye
-Dedim, ben şair olacağım
-Dediler, sen okudun mu fakültede 
Şiir yazacak kadar zengin mi kelimelerin
Hislerim güçlü, duygularım yoğun
yetmez mi, dedim
-Bu şiire sevdalı kızın söylediğidir

Yapma Melek!
Güldürme kendine şairleri
Onlar usta, onlar üstat, ya sen!

-Dedim, çıraklığın yaşı mı var
Yakalamaz mı şiir aşkım onları
Bu işe soyundum bir kere, dönmem
Kitap okuyanlar mı yansıtır sedasını
Duygular mı kaleme kâğıda sürükler

Çizebilseydim ressam olup
Resmini çizerdim içimdekilerin size
Şaire çevirdi elimi yüreğim neyleyim!

-Bu şiire sevdalı kızın söylediğidir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder