24 Nisan 2017 Pazartesi

Ben Seni Sevdim Ayrılığı Değil

Ben Seni Sevdim Ayrılığı Değil

Sanır mısın ki
Sevmez gül bülbülü
Ve bahçıvan gülü
Öylesi güzel sarmaşık
Süsler ki bahçelerini
Öper yüreğinden her biri
Bir diğerini
Gül ‘seviyorum’ der bülbüle de
Ah o bülbülün şarkıları olmasa
Konsa gülün gönlüne
Anlatsa gece yarısı serenadında
Dalsa balkondan alev alev gülüne
Dil dökse şiirleriyle
Su misali billûr sesiyle
Şimdi dinle sessizliğin çığlıklarını
Ne şarkı var kasette aşkını anlatan
Ne şiirler asılmış üşüyen mor gecelere
Dil suskun, lâl olmuş aşk bahçede
Şerbetini içtim aşkın dudaklarından
Kavruldum senin yakan harından
Bin yılda bir rastlanan bu uyumdan
Nasibimi aldım, yetti demedim ki
Şairler takla mı attırıyor acılara
Yaşanmışlıkları mı yayıyor yollara
Onca ozan çıkıyor bu topraklarda
Hangisi aşkı savurdu ki yabana
Ben seni kalemimden
Beyaza aktığında sevdim
Aşk koydum adını, bil istedim
Aşk ile yanmayı diledim
Bu ten bir ömür seni beklemişti
Kapımı çalan kanatlarınsa
Sormadan gir içeri
At kanatlarına Uçur istedim.

Melek KIRICI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder