27 Temmuz 2016 Çarşamba

Akşam Saati

Akşam Saati

Yelkovanın akrebi kovaladığını
Tencerenin boşaldığını fırının üstünde
Çiçeklerin çatlak yüzüyle bana baktığını
Hep akşam saati fark ederim

Odalarda sırnaşan olmadığını bana
Küçük kaprislerle nazlanamadığımı
Ne olursa olsun yalnız verdiğim kararları
Hep akşam saati fark ederim

Ben de bir çay alabilir miyim diyen sevgili
Günün nasıl geçtiğini dinler mi, sabırla
Soruları cevapsız gözden geçiren beni

Hep akşam saati fark ederim
Yanarken ışıkları bir bir evlerin
Ayak seslerinin başka kapılara yöneldiğini
Açılan her kapıda gülümseyen gözleri
Hep akşam saati fark ederim

Kokusunu bırakmış yolda bir adam
Bakışıyla dokunur sevdiğine kadın
Görünce iki âşığın hâlini, içlendiğimi
Hep akşam saati fark ederim

Yemek masamı donatırken
Tabakların ne kadar az yer kapladığını
Eline sağlık güzel olmuş diyen olmadığını
Hep akşam saati fark ederim

Çayı, yemişi yerini almış sehpamda
Canım, başka kanala bakalım mı sesini
Kalkıp ararken sebepsiz çöküşümü
Hep akşam saati fark ederim

Ağırlaşınca gözlerimin, koltuğun canlandığını
Yatağı ısıt geliyorum diyenimin olmadığını
Biri dururken diğerini sürükleyen ayaklarımı
Hep akşam saati fark ederim.

Melek KIRICI ERKÖSE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder