27 Mart 2017 Pazartesi

ISKALAMADIM




ISKALAMADIM

/Mecbur kalıp tebessüm etmişimdir,
Kimseye sahte gülümsemedim.
Her duygunun aynısını yaşarız da,
İstemediysem kimseyi öpmedim/asla.

Boş bakmadım hiç karşıya,
Hep gördüm hep dokundum.
Bilirsiniz ya gözle dokunmak dokunur insana..
Hiç birini laf olsun diye yapmadım.
"Bir insan duyularını ya kullanıyordur ya da taşıyordur"

Bir çok hayali süsledim.
Gerçekleşenleri de oldu hala olacakları da sırada,
Ümit etmek günüme anlam katarken,
Bir de baktım ışıktı beni oluşturan.

Karşılıksız olunca sevmek, 
Sevebilmek..
Daha bir güzel olursun çıkarsızsa.


Her zaman
Hayatın tam ortasında yer aldım
Bütün oklar isabet etti bana
Hiç birini ıskalamadım.
Battıkça battı acının tadına vardım.
Sevdim hep on iki hedefim.
Melek KIRICI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder