9 Nisan 2016 Cumartesi

Ateşte Akrep İntiharı Tehirleri







Baktım gözüne her zamanki gibi
Tuttum dokundum sordum iyi mi
Ondaki huzur telâşımın yelkovanıydı
Belki o gündü, bu gündü bana bir hâl oldu
 
Gönül gözümde bir delik açtı bakışı
Al kalemle çarpı çekti karnemi yakışı
Attığı kesikten kan akmadı
Tinim, tenim dondu kaldı
 
Kuş olup ürkmenin yaşı mı olur
Seni sevmenin zamanı mı olur
Sana koşmak ne zaman anlam bulur
Yanıtın benden olsun yaraları sararken
Ayağın tökezleyip düştüğün zaman
 
Gel tut elimi
Boş ver gerisine aldırma
Temizle dününü yakala günü
Hepsi boş hepsi hikâye gülü soldurma
 
Sen bakarken yıllar kaçıp gitmedi mi
Canım dediklerin diyarı terk etmedi mi
Acıların çığlığı bir solukta kesilmedi mi
Mahşeri kalabalıkta yapayalnız kalmadın mı
 
Hadi bir şarkı söyle
Yelkovan akrebinde saatimiz tam olsun.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder