29 Ocak 2017 Pazar

Rastgele

Rastgele

Tüm kirli çamaşırları yıkar gibisin,
Coştukca şahlandın karadeniz.
Dalgası derin, gözü, kaşı karadeniz.
Nice tekneler açıldık sularında,
Kızıl güneşler doğdu tenimize,
Ağların hazırladığı yataklarımızda..
Ben aldanmam senin bu durgun haline.
Kandırma beni mavinin aşkına.
Tulumum, çizmem hazırım!
Rotamı çizdim inceburun.
Bulur hazineyi az sonra radarım.
Ben senden çıkarsam karada çırpınırım.
Yedi göbek öteden sana balıkçıyım.
Kadının  asilliğini işlemiş sularına tutunup Sinop'um.
Tersane, tekne arası gelir giderim.
"Erkek işi balıkçılık" diyene bak da gör derim.
Lüferi, çarpanı, hamsisi başkadır Karadeniz balığı,
Kimseye yar demedim senden başka,
Dokunan sensin ruhuma.
Ben seni yalnız bırakmam gelirim. 
En güzel maviyi sende sevdim.
Gece karanı, akşam sefanı..
Kimi teknede, kimi gırgırda,
Binlerce ton ağırlığımızı  taşıdın avuçlarında.
Bin kez öldüm dirildim de beni almadın  koynuna.. 
Yağmur savurdu, fırtına uçurdu..
Ah ne korkunçtur kestane karan da!
Korkusuzluğu sende öğrendim, sende yüreklendim.
Al götür beni bir ada sahiline.
İster demir atalım limanına,
Yakamoz şahit aşklara, şarap kokusu sarhoş havada,
Bir çok aşığın var, paylaşamam seni onlarla,
Bende aşkın başka türlü,
Ne  yar aratır, 
Ne değişir ağdaki konforu ev yatağına,
Duydun mu mavim sana aşkım ne derin.
Onun için çalkalansanda bir, uyusanda koynumda..
Misafir yok, yer bizim gök bizim!
İçimizde şımaracak çocuk bizim!
Aşk bizim duygu bizim!
Tut elimi de yalı yalı gidelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder