29 Nisan 2018 Pazar


"İÇİNİZİ DÜŞLER VE HAYALLER MEZARLIĞINA ÇEVİRMEYİN ÖZGÜR BIRAKIN."
İçimden kuşlar göçmüyor.Ben kendi ellerimle içimdeki tüm kuşları özgür bırakıyorum bu gün. Onlar benim düşlerim ve hayallerim.Onları ne kadar derinde tutar ve içime hapsedersem orada kararıp birer birer soluksuz kalıp ölmelerini izlerimbu zamana kadar yaptığım gibi.Ve artık içimdeki tüm kuşları özgür bırakıyorum.Korkmuyorum yitirmekten...Kaybetmeyi göze almazsamiçim sonsuz düşler mezarlığına dönecek.Kaybettiklerime ağlamaktan vazgeçiyorum,bundan sonra dahi kaybetmeyi göze alıyorum,kazanmak gibi bir kaygım da yok.Ben özgür yaşamayı seçiyorum.Hayallerim özgür, ben özgürüm.Artık şimdi gerçekleştirebilirim tüm düşlerimi.Gerçekleştiremesem de gerçekleştirmek için çabaladığımı bilirim. Denedim,elimden geleni yaptım ama olmadı canım sağolsun diyebilirim. Düşlerimin ayak seslerini duyuyorum artık onlar benim kadar canlılar ve gerçekleşmeye çok daha yakınlar.En azından içimde hiç doğmamış olarak kalmayacaklar.Orada birer birer havasızlıktan ölüp beni zehirlemeyecekler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder