18 Mayıs 2016 Çarşamba

Kaptan kumraldı; bahtı esmer




Sinema vakitlerini sevmezdim Kaptan, çünkü giderdin o vakitler... En
çok üçüncü sinemayı seviyordum ben. Hani bırakıp gitmeden önceki
son sarılışını, öpüşünü… Şimdi sinema vaktini de istiyorum baba! Üç
yıldızını az mı sevdin? Beni az mı sevdin? Ya Melek’i ya Hicran’ı...
Hicran ki annemin son hatırası, son kokusunu taşıyan uzaklara, çok
uzaklara hasreti de özlemi de ayrılığı da o körpecik bedeniyle götüren.
Bak baba, üç kızın, üç ayrı dünya, ah dünya! Okyanuslara dönmemek
üzere mi gittin baba? Ne olur dön! Dön, dön de sinemaya gidelim.
İçinde ölüm olmayan, hasret olmayan filimler izleyelim.
Kaptan kumraldı; bahtı esmer

Bu gün bana bu fotoğrafını yolladılar baba içim sızlıyor..Ben seni hiç görmedim. Şimdi bakıyorum fotoğrafına da benim de boynum hep yana düşüyor baba 
frown ifade simgesi
 Babamm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder