8 Şubat 2017 Çarşamba

Bir Kerecik



Bir Kerecik


Bu fotoğrafımı sana yollamak için ayırdım.

“Giittiğinde iki yaşındaydım ben annem

“Güzel meleğinden, sevgiyle...”

Anne sandım, her nesneye dokundum.

Serçe kanadına kucağın sandım sokuldum

Dizin sandım taşlara başımı koydum



Kokuna eş aradım.

Bulamadım, için için hep yandım.



Gözlerinden içime akıttığın aşk ile bırakıp giderken beni

Yakalayamadım annem seni

Ayaklarına kapanıp eteklerine yapışırdım.

Gücümün sonuna kadar bırakmazdım.

Sen benim ağlamama dayanamaz, kıyamazdın.

Uyumazdım, durmadan ağlardım, soluğum kesilene kadar

Koştum ardından..

Her ara sokağa daldım.

Belki nanik yapar,

"Şaka yaptım." der, çıkarsın ortaya diye ..

Usanmadım, bıkmadım.

Çünkü, senden sonra bana aşk olmazdı.

Her şey sendi, ben sendeydim her şeyimle..

Seni ararken başka aşklara takıldım.

Düşmedim bile, sallanmadım

Değmedi, bozmadı bendeki güzelliğini.

Sana olan düşkünlüğümü hissettirmedim kimseye.

Sakladım seni bahçemde hep,

Canlı, capcanlıydın..



Artık gelmeyeceğini biliyorum.

Kapını her çaldığımda,

Sana şeffaf, bana görünmezliğin soğuk toprağına,

Her dokunduğumda üşüyorum.

Bende sıcak olan her şeyi bırakıyorum sana.

Ama sen de böyle yapma!

Giderken bana haber ver..!

Bir kerecik olsun boynuna sarılıp kokunu çekeydim

Birazcık büyüseydim

Seni doyasıya öpseydim

BİLEREK BİR KERECİK

BİR KERECİK BE ANNEM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder